900-940 | Osváth Erika: The power of feedback |
---|---|
940-1000 Break | |
1000-1040 | Szesztay Margit: Short and sweet: motivating through powerful images & mini-texts |
1040-1100 Coffee break | |
1100-1140 | Barbarics Márta: Gamification in teaching English in primary schools |
1140-1200 Break | |
1200-1240 | Claudia Molnár: Differentiation in the language classroom? |
1240-1400 Lunch break MALOM Club - Baja, Szegedi út 19. |
|
1400-1440 | Lo Bello Maya Jean: Integrating debate culture into Hungary’s EFL classrooms |
1440-1500 Break | |
1500-1540 | Trentinné Benkő Éva: Back to school: Building group dynamics in the EFL classroom after the pandemic |
1540-1600 Coffee break | |
1600-1640 | Miholics Zoltán: Digitális nyelvoktatás a KRÉTA-val |
1640-1700 Break | |
1700-1740 | Claudia Molnár: A SMART way to vocabulary and motivation building in our Young Stars. |
angol szekció
C épület 35-ös terem
horvát szekció
C épület 39-es terem
900-940 | Tamara Turza-Bogdan: Usvajanje hrvatskoga kao nasljednoga jezika u heterogenim skupinama |
---|---|
940-1000 Pauza za kavu | |
1000-1040 | Emina Berbić Kolar: Istraživanje zavičajnih idioma kao poticaj ostvarivanju integrirane nastave |
1040-1120 | Irella Bogut, Martina Markov: Zelene priče i slikopriča Dnevnik galeba Marka 1– edukativan i kreativan poticaj poznavanju zaštićenih područja Republike Hrvatske |
1120-1200 | Nina Mance: Interpretativno čitanje – ključ za razumijevanje teksta |
1200-1240 | Vedrana Živković Zebec: Grafički roman i razvijanje pismenosti |
1240-1400 Pauza za ručak MALOM Club - Baja, Szegedi út 19. |
|
1400-1440 | Ivana Trtanj: Pripovjedna sposobnost — pretkazatelj školskoga uspjeha |
1440-1500 Pauza za kavu | |
1500-1540 | Erdina Marić: Poticanje razvoja identiteta, kulture i jezika u ranoj i predškolskoj dobi |
1540-1620 | Marija Matić: Važnost glagoljice u hrvatskoj kulturi, Posebnosti hrvatskoga standardnoga jezika i narječja |
1620-1640 Pauza | |
1640-1720 | Ivana Blekić Petričević: 1. To sam ja (radionica) 2. Moj zavičaj (primjeri iz prakse) |
német szekció
C épület 56-os terem
900-940 | Szettele Katinka: Kreatives Schreibprojekt 2. Vorstellung einer Hochschulinitiative mit Übungen |
---|---|
940-1000 Pause | |
1000-1040 | Sárvári Tünde: Die Magie der Lehrersprache 1. |
1040-1100 Kaffeepause | |
1100-1140 | Sárvári Tünde: Die Magie der Lehrersprache 2. |
1140-1200 Pause | |
1200-1240 | Komlósiné Knipf Erzsébet: Wie kann ein Wortschatz entwickelt werden? |
1240-1400 Mittagspause MALOM Club - Baja, Szegedi út 19. |
|
1400-1440 | Komlósiné Knipf Erzsébet: Wie kann ein Wortschatz entwickelt werden? |
1440-1500 Pause | |
1500-1540 | Müller Márta: Basiskompetenz Wörterbuchbenutzung für Lehrende |
1540-1600 Kaffeepause | |
1600-1640 | Müller Márta: Basiskompetenz Wörterbuchbenutzung für Lehrende |
1640-1700 Pause | |
1700-1740 | Izsák Bálint: Dialektwörter erkennen – Sprachen und deren Sprachvarietäten in der Schule |